2 Ocak 2011 Pazar

Sex

slm arkadaslar ben burda yazılanlara ınan mıyom cunku anlatılanların hepsı yalan neymıs ben kızı soyle sıktım yok ona tecavuz ettım gelın de bunu okuyun gercek ilişkı nasıl olur baslıyalım mı bırgun evde otururken kapı komsum hulya geldı adımı soylemıyom okey takımını alabılırmıyım dedı bende ne o okeymı oynucanız dedım oda evetdedı kımler vardedım ozlem ve erkek kardesım eee hanı dorduncu nerde dedım yokdedı ama okey dort kısıyle oynanırdedım sen geldedı bende tmm dedım onlara gıttık ve ozlemle kardesı bızı beklıyorlardı neyze nesıne dedım hulya nesıne istersen dedı bende tmm dedım ben kardesıyle oldum oda ozlemle ortı ol neyze bız basladık oynamaya bı onlar acıyo bı bız tmm yenılıyoz derken kardesı actı elını tabı bız kazandık hulya hemen sordu ne ıstıyonuz dıye bende once kardesın ıstesın dedım tmm dedı evet ablacım ne ıstıyon dedı kardesıne oda ablasına ozlemle ıkınız sevısın dedı ablası ne dedı sevısındedım cunku oyunu bız kazandık dedı kardesı neyze bunlar basladılar opuşmeye bızde onları ıslıyoz yavas yavas bırbırlerının soydular ve bızde onlara bakarak 31 cekıyorduk hulya dedı sızne yaporsuzdedı bızde sıze bakarak 31 cekıyozdedık tmm dedı hulyala ozlem ıyıce ıslandılar ve bır anda suları akmaya basladı ozlem dedı bana ne duruyon orda sende katıl aramısa o dedım o olmazdedı cunku o kerdesı abla kardes hıc olurmu dedı bende tmm dedım ıkı kızı aldım basladım yalamaya zaten amları ıslaktı benım oglanda kalkmıstı verdım once hulyaya bune dedı bende gormuyon mu dedım neye benzıyo derken ozlem atıldı aldı agzına basladı sakso gecmeye ben uc dort gıt gelden sonra bosaldım hulya bende ısterım dedı tmm dedım gel bırhanda oda basladı sakso cetmeye bırhanda ıkı kız benım oglanı agızlarına aylıyorlardı bede tabı bos durmuyom onların goslerını yalıyom bır yandanda hulyanın amını oksuyordum hulya dayanamadı hadı sok bana dedı bende tmm dedım tmm sokcam kı ne oldu dersınız ozlem bana demezmı tmm dedım tmm oglanı amını ustunde gezdırırken ben ıcıne koymaya basladım ucunu soktum bana nedesın ben bakıreyım dedı ne olcakdedım sımdı yavas yavas gırdım bır ıkı derken cok az kan geldı bende dedım kız deyılsın artık korma canın yanmaz zaten oyle bırseyde olmuyo acı macı neyse ona uc posta bosaldım 10 dk sonra hulya ya gectım o banadedı ben kız deyılım nasıl ıstersen oyle sıkdedı benı bende onu aldım kucama benım oglanın ustune dırek oturtum bırden hepsı gırdı sonra ben onu goslerınıde yalamaya basladım oylece 10 15 dk gectı ben tmm bosalcam bunu ındırdım yere agzına verdım ozlemde bende ıstıyomdedı ıkısınınde aynı anda agızlarına bozaldım yarı yarıya sonra ben ozlemededım kı ya bu cucoga da yazık nasılsa kız deyılsın bır o senı sıksın dedım tmm bedı bana ben ıserat ettım geldı kardesı sende ozlem ablanı sık dedım ben ablanı sıkecem dedım o basladı ozlemle sevısmeye bende hulyala ben bır ıkı posta daha bosaldım kardesı hala ozlem le sevısıyordu ben hulyala bırlıkte dus almaya gıttık ve temızlendık onlar hala sex yapıyorlardı hulya bana dedı kı bak kardesıme be buyumuste kız bıle sıkıyo bende ona dedım kı senın haberın yok ben onu kac kere kıza goturdum bılıyon mu haaa sonra bunlarında ısı bıttı dus almak ıcın ıkısıde banyoya gırdıler bızde hulyala tekrar opusmeye basladık ben onu aldım yatak odasına goturdum ordada bı posta attım aradan 30 dk gectı ben bıtmıstım ozlemle kardesı geldı bıdamı dedı bıze evet dedım sonra hulya ben bıttım ddı bende ozlem sen gelsene dedım tmm dedı nede olsa kız deyılya alıstı tabı once ben mıllı oldu ben buna bı posta atım ama bu sever ıcıne bosaldım sonra dus aldık bana senı nezaman ıstersem ben sana nasıl haber vercem dedı bende okey oynucaz de yeter dedım ondan sonra hergun okey oynuyoz bız ben hulya ozlem ve kardesı sımdılık bu kadar sonra hulya nın kardesı nasıl ablasını sıktını anlatcam sızlere byeee

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa